Subject: Kutse osalemiseks 50. Kõrgematel Riigikaitsekursustel
From: "KRKK" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 13:54:17 +0300

Austatud härra peadirektor

Meil on hea meel kutsuda ühte Politsei- ja Piirivalveameti esindajat osa
võtma 50. Kõrgematest Riigikaitsekursustest, mis toimuvad Rahvusvahelise
Kaitseuuringute Keskuse korraldamisel koostöös Kaitseministeeriumi,
Välisministeeriumi ja Siseministeeriumiga 13. - 17. oktoobril 2024
<http://www.roosta.ee/> Läänemaal, Roostal.

Kursus algab 13. oktoobril kell 14.00 ja lõppeb 17. oktoobril kell 15.00.
Täpsema programmi saadame kursuse lähenedes. Kursusel osalejatele on
ootus, et nad osalevad kõigis loengutes ja õppereisil.

Kursuste eesmärgiks on anda ülevaade riigikaitsest kui tervikvaldkonnast.
Loengutes käsitletakse julgeoleku-, kaitse- ja välispoliitikat,
riigikaitse üldist korraldust ning seadusandlikku keskkonda, Eesti
tegutsemist NATOs ja Euroopa Liidus, Eesti Kaitseväe ülesandeid,
riigikaitsealast koostööd Eestis ning mitmeid teisi teemasid. Kursuslased
osalevad ka grupitöödes, mille käigus lahendatakse julgeoleku ja
riigikaitsega seotud ülesandeid ning külastavad Eesti Kaitseväe üksust.
Kursused on traditsiooniliselt avanud peaminister või kaitseminister ning
esinejad on riigikaitse parimad asjatundjad.

Alates 1999. aastast kaks korda aastas toimuvad kursused on läbinud ca
2500 inimest - Riigikogu liikmed, kõrgemad riigiametnikud ja sõjaväelased,
omavalitsuste, äriettevõtete ja ühiskondlike organisatsioonide juhid,
ajakirjanikud ning kultuuritegelased. Kursustel osalejatelt oleme saanud
väga positiivset tagasisidet ja oleme kindlad, et osavõtt aitab laiendada
teadmisi riigikaitse valdkonnas ning pakub nii intellektuaalset ergutust
kui ka õdusat olemist.

Kursustel osalemine, majutamine ja toitlustamine on tasuta.

Palun teatage osalusest hiljemalt 6. septembriks, täites
registreerumisankeet aadressil:
<https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus>
https://krkk.icds.ee/registreerimised/krkk-pohikursus.

Ülevaate kursuste vilistlastest ja muud vajalikku informatsiooni leiate
kõrgemate riigikaitsekursuste kodulehelt internetis aadressil
<http://krkk.icds.ee/> http://krkk.icds.ee

Täpsustavate küsimustega pöörduge Piret Karuse
<mailto:[email-masked]> [email-masked] või Madis Mikko poole
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Hanno Pevkur

Kaitseminister

Madis Mikko

Kursuste juhataja